Het is weer dinsdag dus vandaag beantwoord ik weer een paar vragen uit Lieke’s boekje ’1000 Vragen aan jezelf’.

1000Vragen2Banner

De vragen van week 2 zijn;IMG_6233_2

15. Wanneer ben je voor het laatst in een pretpark geweest?
Dat was met moederdag, ik en een paar vriendinnen hebben daar een Chicks & Kids Day van gemaakt waar we met onze kids en onze hubby’s gezellig met zijn alle naar de Efteling gaan!

16. Hoe oud hoop je te worden?
Ik hoop dat ik op een dag ergens rondhobbel met mijn rollator waarna ik in mijn gemakkelijke stoel zak en mijn achterkleinkinderen een verhaaltje voorlees!

17. Aan welke vakantie denk je met weemoed terug?
Oh elke vakantie heeft heerlijke herinneringen, maar Rhodos heeft toch wel de meeste mooie momenten!

18. Hoe voelt liefdesverdriet voor jou?
Voordat ik moeder was en een relatie uitging dacht ik dat ik dood zou gaan, nu ben ik nog steeds samen met de papa van mijn lieve dochtertje maar ik denk dat het nu minder moeilijk zou zijn omdat je een kind hebt wat nu het belangrijkste in je leven is.

19. Had je liever anders willen heten?
Absoluut, mijn naam komt veel te veel voor! Maar ben zeer tevreden met mijn Nickname!

20. Waarin heb je aan jezelf getwijfeld?
Aan heel veel, ik ben vrij onzeker en beschik ook nog over een flinke dosis faalangst….

21. Maakt het veel uit wat anderen van je zeggen?
Uhm… nee! Iedereen heeft vooroordelen over mij door hoe ik er uit zie… Hun gemis als ze niet verder kijken!

22. Wat is je favoriete dagdeel?
De avond…. ben echt een uiltje en mijn dochtertje ook 🙂

23. Kun je goed koken?
Volgens de mensen voor wie ik kook wel, of hun dan eerlijk zijn? Lege bordjes liegen niet, toch?

24. Op welk seizoen lijk je het meest?
Ik ben de Zomer, maar wel een zomer met tropische stormbuien 😉

25. Wanneer heb je voor het laatst een dag helemaal niets gedaan?
Uhm… Ik ben mama…..

26. Was je een gelukkig kind?
Nee niet echt…. daarom doe ik mijn uiterste best om een geweldige jeugd voor mijn kind te creëren.

27. Koop je vaak bloemen?
Nee, heb wel wat nep bloemen in huis….

28. Wat is je droom?
Als een oud besje nog gelukkige momenten beleven met mijn dochter!

Dat was ronde 2 aan vragen, volgende week dinsdag lees je de volgende vragen weer op deze plek!
Zie ik je dan weer hier?

handtekening