Het langverwachte derde deel in de serie Muren van glas van Marique Maas.

Dé Nederlandse hit in het erotisch genre: verslavende, goedgeschreven ontsnappingsliteratuur vol glitter, glamour en zinderende passie.

In De ontmoeting leerde Nadine de succesvolle en dominante Daniel kennen en verloor ze langzaamaan de grip op haar leven.
In Harde grenzen heeft ze haar relatie met hem verbroken, maar is Daniel niet van plan haar op te geven.
Als Nadine vervolgens de waarheid over haar verslavende minnaar ontdekt staat ze voor een moeilijke keuze.
Hoe zal het Nadine en Daniel in deel 3 vergaan?

11891079_752658774860202_3007168690344265505_nAuteur: Marique Maas

Nederlands
Ambo|Anthos
augustus 2015
304 blz

Ik geef dit boek 

Het laatste deel in de Muren van Glas serie, hierdoor stelde ik het lezen wat uit want ik wou niet dat het avontuur met dit heerlijke koppel zou eindigen!

Geen Daniel en Nadine meer? Geen zinderende spannende maar vooral erotische belevenissen meer?

Oke, dit klinkt nogal dramatisch maar eerlijk gezegd was dit dan ook een heerlijke serie.
Vanaf het prille begin voelen de personages prettig aan en wil je alleen maar meer lezen!

Waar ik in de recensies van deel 1 en 2 al aangaf dat ik deze reeks beter vind dat Vijftig Tinten, doet deel 3 mijn mening handhaven.

Waar Christian Grey (50 tinten grijs) tekort schiet vult Daniel aan, zo is hij wel bezitterig maar niet egoïstisch zoals je in dit deel zult merken!
En Daniel is wel dominant maar geen echte dominant 😉 en eerlijk is eerlijk, ik denk dat elke vrouw wel een echte “man” man zoals Daniel adoreert!

In dit derde deel zit naast al het sensuele genot veel meer verhaal, gevaar, romantiek en ook de nieuwe personages doen je smachten naar meer delen in deze serie.

Alle drie de delen lazen met rode oortjes en verhitte wangetjes te vlot weg, ik hoop dat Esther nog veel van dit soort boeken gaat schrijven onder haar pseudoniem, ik smacht in ieder geval naar meer Daniel!

Een leesfragment van dit zinderende laatste deel vind je hier!

Mocht je de reeks nog niet gelezen hebben dan raad ik je hem van harte aan, een lekker gekoeld drankje en één van de tongstrelende hapjes* uit het boek erbij en je hebt, ondanks de Nederlandse zomers, gegarandeerd een zwoele zomeravond!

*Recepten naar het boek kun je hier vinden op de site van Marique Maas zelf!