Jullie weten dat één van mijn lievelingscitaten uit Wonderland “We’re all mad here” is, en deze is nu wel heel erg van toepassing op mij!

Timeline_Cover_doNotRename44Met mijn oproepje op Facebook: (Aan mede bloggers, uitgeverijen, boekenwinkels, of gewoon lieve volgers, willen jullie iets sponsoren is dit natuurlijk van harte welkom en zullen jullie ook vol lof worden vermeld!) stromen de sponsors al binnen!

Dus dacht ik, waarom doen we dan niet helemaal gek en zetten we deze blog niet gewoon al online!

Je kunt niet snel genoeg de “Christmas Spirit” te pakken krijgen, dus bij deze:

Nu ik al een groter aantal trouwe volgers heb en we al een keer eerder in mijn Facebook groep Wonderland Young adult een soortgelijk iets hebben gedaan leek het me heel leuk om een Secret Santa te organiseren!

Wat is de bedoeling?
We kopen voor een ander een cadeautje tot aan de € 15,- (richtbedrag), doen er een leuk black_and_white_presentgedichtje bij en zorgen ervoor dat dit voor 20 december bezorgd is zodat het onder de kerstboom kan liggen bij de ontvanger!

Hoe doen we dit dan?

Allereerst verzamel ik van diegene die mee willen doen de e-mailadressen!

Voorwaarde om mee te kunnen doen is dat je wel volgt op WordPress via WP, Mail of Bloglovin, Facebook of de Wonderland groep!
(dit zodat we geen nepaccounts krijgen en er mensen teleurgesteld gaan zijn)

Als je mee wilt doen met lootjes trekken dan kan je dit doorgeven via Email, zet in het bericht je naam/nickname!

Om teleurstelling te voorkomen doe aub echt moeite voor elkaar, hoe zou je het zelf vinden als je heel veel moeite hebt gedaan en je krijgt zelf een flutcadeau?
En bovenal als je je opgeeft laat dan niet een ander stikken door niks te verzenden!

a07ede4754b772c122e3276df668229bJe kan je opgeven vanaf nu 😉 (dan heb je ruim de tijd om een cadeautje bij elkaar te sparen!) tot 15 november (dan heb je ook tijd zat om te kopen en verzenden) daarna trek ik de lootjes en ontvang je dus een aantal mailtjes!

Je ontvangt allereerst een mailtje met je eigen lootje wat je in dient te vullen en in te leveren.

(in je lootje/verlanglijstje zet je een klein verhaaltje over jezelf, je favorieten en je hobby’s, zo word een gedichtje maken wat makkelijker, je wensen en je adres, zo heeft enkel diegene die jouw trekt je adres)

Zodra iedereen dit gedaan heeft worden de lootjes getrokken en ontvang je dus weer een mailtje met het door jouw getrokken lootje!

Daarnaast zijn er nog 5 extra December Cadeautjes* te winnen!

(Hou dit bericht in de gaten want wat er te winnen valt zijn nu nog Santa’s Secrets ♥)

Lever voor1368cfcba80abd1e224dc624856de156

  • 7 december je mooiste Sint gedicht in, de mooiste wint!
  • 14 december je mooiste Bookish foto met Sinterklaas thema in, de mooiste wint!
  • 21 december je mooiste kerstkaart in (mag zelf ontworpen zijn), de mooiste wint!
  • 28 december je mooiste Bookish foto met Kerst thema in, de mooiste wint!
  • 4 januari je mooiste Bookish foto met Oud en Nieuw thema en een goed voornemen, de mooiste wint!

Al deze inzendingen kunnen naar kwanteinwonderland@gmail.com

In januari wil ik een wrap-up foto blog maken met al onze gedichtjes, verhaaltjes, foto’s van cadeautjes, selfie’s alle inzendingen voor de win-acties en wat jullie ook aan me kwijt willen!
Dit mogen jullie allemaal naar me sturen via email, telegram of een privé berichtje op Facebook!

*Ik kan niet garanderen dat de extra december (4 jan. uitgezonderd) cadeautjes in december op de mat liggen ivm feestdagen/vakantie, hiervoor graag jullie begrip!
Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar – Merry Christmas and a Happy New Year –
Joyeux Noël – Froehliche Weihnachten – Kala Christouyenna –
Selamat Hari Natal – Buone Feste Natalizie – Sung Tan Chuk Ha – Feliz Navidad